Certyfikat PŚ – to jakość!
-
Współpracujemy z liderami i ekspertami w zakresie patriotyzmu konsumenckiego, dzięki czemu nasza metodologia jest rzetelna, a publikowane na www opracowane przez specjalistów w dziedzinie
-
Twórcą koncepcji jest toruńska Fundacja Kazimierza Wielkiego (prezesem fundacji dr Joanna Szalacha Jarmużek)
-
Certyfikacja oparta na metodologii naukowej dr Joanny Szalachy Jarmużek, z którą cały czas współpracujemy
-
Pisali dla nas również: Justyna Ziębińska Uzar (Kupuję Polskie Produkty) Tomasz Jarmużek (współtwórca koncepcji Polski Ślad)
-
Doroczny plebiscyt Husarii Polskiego Biznesu – wyróżnienia dla najprężniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw
Polski Ślad to same korzyści:
-
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, która wspiera polską gospodarkę.
-
Wzrost konkurencyjności wśród konsumentów kierujących się patriotyzmem konsumenckim (64% badanych uważa kraj pochodzenia produktu za ważny czynnik przy zakupie artykułów spożywczych (Informacje pochodzą z raportu Open Research z kwietnia 2016 roku.))
-
Dotarcie do nowych przedsiębiorców i konsumentów
-
Strona www Polskiego Śladu zawiera wyszukiwarkę firm i produktów, z której konsument w łatwy sposób może korzystać. Dodatkowo baza daje możliwość nawiązywania wzajemnej współpracy między firmami, dla których polska gospodarka ma znaczenie.
-
Pewność rzetelności certyfikacji – certyfikacja oparta na metodologii naukowej dr Joanny Szalachy Jarmużek.
-
Większa rozpoznawalność dzięki posługiwaniu się logo Polskiego Śladu (w zależności od certyfikacji) na produktach, metkach, materiałach informacyjnych i marketingowych, stronie www.
-
Promocja danej firmy i produktu w mediach społecznościowych oraz newsletterze Polskiego Śladu
-
Dostęp do grupy zamkniętej na Facebooku dla Członków Polskiego Śladu, gdzie można się wymieniać rekomendacjami, doświadczeniami i nawiązywać nowe kontakty biznesowe.
-
Promowanie projektu i jego rozpoznawalności podczas spotkań Towarzystw Biznesowych organizowanych w 12 miastach w Polsce oraz podczas konferencji „Żyj w Obfitości” i balu patriotycznego „Noc Wolności”
-
Bycie częścią prężnie rozwijającego się projektu, do którego dołączają liderzy wielu branż – np. firma Ursus
-
Preferencyjne warunki pakietów promocyjnych (wywiady, artykuły, wideo, reklama w czasopiśmie “Merkuryusz Towarzystw Biznesowych”)
-
Certyfikacja jest niezbędna przy wielu projektach Unijnych i dotacjach
Mamy przewagę nad innimi, podobnymi projektami!
-
Naukowa metodologia
-
Bieżąca konsultacja i współpraca z ekspertem patriotyzmu konsumenckiego – dr Joanną Szalachą Jarmużek
-
Promocja firm/ produktów na SM projektowych
-
Współpraca z blogerami i znawcami tematu patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego
-
Przejrzysta i intuicyjna strona internetowa, która zawiera również treści merytoryczne z zakresu patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego
-
Łatwy sposób certyfikacji (prosty w użyciu formularz www, przejrzysta umowa)
-
Promocja i działania marketingowe mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Polskiego Śladu oraz szerzenie wiedzy dotyczącej patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego – np. temat przewodni ostatniej konferencji Towarzystw Biznesowych S.A. – Żyj w Obfitości – Polska firma na podbój świata.