Coraz częstszą praktyką stosowaną przez małe i średnie przedsiębiorstwa jest outsourcing usług IT. Firmy z Warszawy, które nie posiadają własnych zasobów informatycznych lub są one niewystarczające, zachęcamy do zapoznania się z ofertą profesjonalnego helpdesku, świadczonego przez spółkę Mobility Soft, która niedawno otrzymała certyfikat Polskiego Śladu.

OUTSOURCING I HELPDESK IT ORAZ TWORZENIE OPROGRAMOWANIA

Powstała z inicjatywy Przemysława Przydatka spółka Mobility Soft działa na rynku usług informatycznych od pięciu lat, dedykując swoją ofertę outsourcingu IT małym i średnim firmom.

Mobility Soft w ramach outsourcingu i helpdesku IT, który stanowi trzon jego działalności, proponuje m.in.:

  • helpdesk zdalny lub z dojazdem,
  • utrzymanie i konserwację serwerów,
  • administrację aplikacjami księgowymi, celnymi, wydawniczymi itp.,
  • doradztwo IT wraz ze wskazówkami optymalizacyjnymi.

Spółka zajmuje się także tworzeniem oprogramowania i aplikacji dedykowanych, a także usługami programistycznymi dla branży e-commerce dla firm z całej Polski.

Podkreślić należy fakt, że od samego początku niemal 100% klientów Mobility Soft pochodzi z polecenia. Zadowolenie klientów oraz długofalowa współpraca są dla spółki najwyższym priorytetem.

www.MobilitySoft.pl