Certyfikat PŚ – to jakość!

  1. Współpracujemy z liderami i ekspertami w zakresie patriotyzmu konsumenckiego, dzięki czemu nasza metodologia jest rzetelna, a publikowane na www  opracowane przez specjalistów w dziedzinie
  2. Twórcą koncepcji jest toruńska Fundacja Kazimierza Wielkiego (prezesem fundacji dr Joanna Szalacha Jarmużek)
  3. Certyfikacja oparta na metodologii naukowej dr Joanny Szalachy Jarmużek, z którą cały czas współpracujemy
  4. Pisali dla nas również: Justyna Ziębińska Uzar (Kupuję Polskie Produkty) Tomasz Jarmużek (współtwórca koncepcji Polski Ślad)
  5. Doroczny plebiscyt Husarii Polskiego Biznesu – wyróżnienia dla najprężniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw

Polski Ślad to same korzyści:

  1. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, która wspiera polską gospodarkę.
  2. Wzrost konkurencyjności wśród konsumentów kierujących się patriotyzmem konsumenckim (64% badanych uważa kraj pochodzenia produktu za ważny czynnik przy zakupie artykułów spożywczych (Informacje pochodzą z raportu Open Research z kwietnia 2016 roku.))
  3. Dotarcie do nowych przedsiębiorców i konsumentów
  4. Strona www Polskiego Śladu zawiera wyszukiwarkę firm i produktów, z której konsument w łatwy sposób może korzystać. Dodatkowo baza daje możliwość nawiązywania wzajemnej współpracy między firmami, dla których polska gospodarka ma znaczenie.
  5. Pewność rzetelności certyfikacji – certyfikacja oparta na metodologii naukowej dr Joanny Szalachy Jarmużek.
  6. Większa rozpoznawalność dzięki posługiwaniu się logo Polskiego Śladu (w zależności od certyfikacji) na produktach, metkach, materiałach informacyjnych i marketingowych, stronie www.
  7. Promocja danej firmy i produktu w mediach społecznościowych oraz  newsletterze Polskiego Śladu
  8. Dostęp do grupy zamkniętej na Facebooku dla Członków Polskiego Śladu, gdzie można się wymieniać rekomendacjami, doświadczeniami i nawiązywać nowe kontakty biznesowe.
  9. Promowanie projektu i jego rozpoznawalności podczas spotkań Towarzystw Biznesowych organizowanych w 12 miastach w Polsce oraz podczas konferencji „Żyj w Obfitości” i balu patriotycznego „Noc Wolności”
  10. Bycie częścią prężnie rozwijającego się projektu, do którego dołączają liderzy wielu branż – np. firma Ursus
  11. Preferencyjne warunki pakietów promocyjnych (wywiady, artykuły, wideo, reklama w czasopiśmie “Merkuryusz Towarzystw Biznesowych”)
  12. Certyfikacja jest niezbędna przy wielu projektach Unijnych i dotacjach

Mamy przewagę nad innimi, podobnymi projektami!

  1. Naukowa metodologia
  2. Bieżąca konsultacja i współpraca z ekspertem patriotyzmu konsumenckiego – dr Joanną Szalachą Jarmużek
  3. Promocja firm/ produktów na SM projektowych
  4. Współpraca z blogerami i znawcami tematu patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego
  5. Przejrzysta i intuicyjna strona internetowa, która zawiera również treści merytoryczne z zakresu patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego
  6. Łatwy sposób certyfikacji (prosty w użyciu formularz www, przejrzysta umowa)
  7. Promocja i działania marketingowe mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Polskiego Śladu oraz szerzenie wiedzy dotyczącej patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego – np. temat przewodni ostatniej konferencji Towarzystw Biznesowych S.A. – Żyj w Obfitości – Polska firma na podbój świata.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

3 + 13 =