Wiosenna stylizacja dla Polskiego Śladu

Wiosenna stylizacja dla Polskiego Śladu

Od sierpnia zeszłego roku postawiłam sobie wezwanie. Rozpoczynając pisać bloga o polskich produktach postanowiłam, że od tej pory moją garderobę będę zapełniać jedynie polskimi produktami. Na początku wydawało mi się to trudne. Po omacku poruszałam się wśród modowych...

czytaj dalej
Patriotyzm konsumencki przy kawie

Patriotyzm konsumencki przy kawie

Po raz pierwszy Polski Ślad wraz z Towarzystwami Biznesowymi organizują spotkania o patriotyzmie ekonomicznym. Zapraszamy wszystkich przedsiębiorców oraz osoby zainteresowane tematyką świadomości konsumenckiej i rozwojem polskiej gospodarki. Gościem specjalnym spotkań...

czytaj dalej
ORGANIC LIFE ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

ORGANIC LIFE ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

Żyjemy w czasach, w których ciągle jesteśmy narażeni na kontakt ze szkodliwymi dla naszego organizmu substancjami, powodującymi alergie i przyczyniającymi się do rozwoju różnego rodzaju schorzeń oraz chorób. Przetworzona żywność, zanieczyszczone powietrze, kosmetyki stworzone na bazie syntetycznych składników o nazwach, które trudno wymówić – to nasza codzienność.

czytaj dalej
Mobility Soft zostawia Polski Ślad

Mobility Soft zostawia Polski Ślad

Coraz częstszą praktyką stosowaną przez małe i średnie przedsiębiorstwa jest outsourcing usług IT. Firmy z Warszawy, które nie posiadają własnych zasobów informatycznych lub są one niewystarczające, zachęcamy do zapoznania się z ofertą profesjonalnego helpdesku,...

czytaj dalej
FIRMA FARBOTKA ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

FIRMA FARBOTKA ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

Farbotka, założona w 2011 roku przez Julianę Farbotkę, to obecnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek torebek damskich, choć w jej ofercie znaleźć można także plecaki, portfele, kosmetyczki, nerki i saszetki, torby laptopowe, torby sportowe czy torby...

czytaj dalej

Już 119 wydanych certyfikatów!

Ciekawostki

Polacy szczególnie mocno czują się zachęceni polskim pochodzeniem w przypadku artykułów spożywczych, mebli oraz produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
Artykuły spożywcze to kategoria produktów, które charakteryzują się największym „zakupowym patriotyzmem” wśród Polaków.
Zdecydowanie częściej jako polskie wskazywane są te produkty, których nazwy są polsko brzmiące.
64% badanych uważa kraj pochodzenia produktu za ważny czynnik przy zakupie artykułów spożywczych.
Dla kategorii kojarzonych z zaawansowaną technologią, produktami laboratoryjnymi czy chemicznymi pochodzenie nie jest aż tak ważne.
Sześciu na dziesięciu Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu marki.
*Informacje pochodzą z raportu Open Research z kwietnia 2016 roku.