ORGANIC LIFE ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

ORGANIC LIFE ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

Żyjemy w czasach, w których ciągle jesteśmy narażeni na kontakt ze szkodliwymi dla naszego organizmu substancjami, powodującymi alergie i przyczyniającymi się do rozwoju różnego rodzaju schorzeń oraz chorób. Przetworzona żywność, zanieczyszczone powietrze, kosmetyki...

czytaj dalej
Mobility Soft zostawia Polski Ślad

Mobility Soft zostawia Polski Ślad

Coraz częstszą praktyką stosowaną przez małe i średnie przedsiębiorstwa jest outsourcing usług IT. Firmy z Warszawy, które nie posiadają własnych zasobów informatycznych lub są one niewystarczające, zachęcamy do zapoznania się z ofertą profesjonalnego helpdesku,...

czytaj dalej
FIRMA FARBOTKA ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

FIRMA FARBOTKA ZOSTAWIA POLSKI ŚLAD

Farbotka, założona w 2011 roku przez Julianę Farbotkę, to obecnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek torebek damskich, choć w jej ofercie znaleźć można także plecaki, portfele, kosmetyczki, nerki i saszetki, torby laptopowe, torby sportowe czy torby...

czytaj dalej
KILKA PYTAŃ DO… LULLALOVE

KILKA PYTAŃ DO… LULLALOVE

Firma Lullalove, założona w 2013 roku przez dwie siostry – Annę Stankiewicz i Joannę Piątkiewicz – to jedna z pierwszych firm, które otrzymały certyfikat Polskiego Śladu. Większość produktów Lullalove, wśród których znaleźć można m.in. drewniane gryzaki dla niemowląt,...

czytaj dalej

Już 98 wydanych certyfikatów!

Ciekawostki

Polacy szczególnie mocno czują się zachęceni polskim pochodzeniem w przypadku artykułów spożywczych, mebli oraz produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
Artykuły spożywcze to kategoria produktów, które charakteryzują się największym „zakupowym patriotyzmem” wśród Polaków.
Zdecydowanie częściej jako polskie wskazywane są te produkty, których nazwy są polsko brzmiące.
64% badanych uważa kraj pochodzenia produktu za ważny czynnik przy zakupie artykułów spożywczych.
Dla kategorii kojarzonych z zaawansowaną technologią, produktami laboratoryjnymi czy chemicznymi pochodzenie nie jest aż tak ważne.
Sześciu na dziesięciu Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu marki.
*Informacje pochodzą z raportu Open Research z kwietnia 2016 roku.